مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:502024-01-17بين الملل

ماموریت نیروهای دریایی ترکیه در خلیج عدن تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لایحه دولت ترکیه برای تمدید یک ساله ماموریت نیرو های دریایی این کشور در خلیج عدن، حریم آبی سومالی، - مجلس ترکیه لایحه تمدید ماموریت نیرو های دریایی این کشور در خلیج عدن را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لایحه دولت ترکیه برای تمدید یک ساله ماموریت نیرو های دریایی این کشور در خلیج عدن، حریم آبی سومالی، دریای عرب و مناطق مجاور آن در مجمع عمومی مجلس ترکیه تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، لایحه مذکور با امضای رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه به پارلمان ابلاغ شده بود و اکنون با موافقت مجلس، ماموریت نیرو های دریایی آنکارا در خلیج عدن، حریم آبی سومالی، دریای عرب و مناطق مجاور آن از 10 فوریه سال 2024 میلادی به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

مجلس ترکیه این لایحه را در 10 فوریه سال 2009 برای اولین بار به بهانه تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد تصویب کرد.

لایحه مذکور تاکنون 14 بار تمدید شده است.

هدف از ماموریت نیرو های دریایی ترکیه مبارزه با دزدی دریایی در خلیج عدن، حریم آبی سومالی، دریای عرب و مناطق مجاور آن ادعا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت نیروهای دریایی ترکیه در خلیج عدن تمدید شد

ماموریت نیروهای دریایی ترکیه در خلیج عدن تمدید شد