مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:302024-01-04سياسي

چه کسانی در کهگیلویه و بویراحمد تایید و یا رد صلاحیت شدند+پاسخ شورای نگهبان


آنچه که در این میان بیش از هر چیز شنیده می شود تایید صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخاباتی در یک حوزه انتخابیه و رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف حوزه انتخابیه دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ تنها یک روز مانده به اعلام نتایج تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بازار شایعات داغ داغ شده است.

بسیاری از فعالان سیاسی و همچنین برخی مدیران و بخشی از مردم در تماس تلفنی با خبرنگار ما جویای تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاب در این استان می شوند.

اما آنچه که در این میان بیش از هر چیز شنیده می شود تایید صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.

اگر چه در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ نیز شایعاتی در خصوص رد صلاحیت یکی از نامزدهای معروف انتخابات شنیده می شود.

بر همین اساس گفت وگویی کوتاه با دکتر جوکار رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهکیلویه و بویراحمد داشتیم که در پاسخ می گوید این حرف هایی را که بعضی ها می گویند خود ما هم نشنیده ایم.

وی گفت: نتیجه را قرار است فردا صبح شورای نگهبان از تهران برای ما بفرستد خود من هم هنوز هیچ نتیجه ای را دریافت نکرده ام متاسفانه بازار شایعات داغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در کهگیلویه و بویراحمد تایید و یا رد صلاحیت شدند+پاسخ شورای نگهبان

چه کسانی در کهگیلویه و بویراحمد تایید و یا رد صلاحیت شدند+پاسخ شورای نگهبان