مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:552024-01-19سياسي

عملیات اخیر سپاه صهیونیست ها را به جنون کشید


موشک هایی که پایگاه های تروریستی را در اربیل و سوریه هدف قرار داد می توانست در تل آیو و حیفا فرود بیاید، صهیونیست ها به خوبی این موضوع را می دانند و عملیات اخیر سپاه در از هم پاشیدن روحیه و به جنون کشیدن صهیونیست ها اثر داشت.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: موشک هایی که پایگاه های تروریستی را در اربیل و سوریه هدف قرار داد می توانست در تل آیو و حیفا فرود بیاید، صهیونیست ها به خوبی این موضوع را می دانند و عملیات اخیر سپاه در از هم پاشیدن روحیه و به جنون کشیدن صهیونیست ها اثر داشت.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که امروز، 29 دی در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: یکی از جملاتی که امیرالمؤمنین (ع) بیان فرمودند این است که آیا به شما بگوییم آن هایی که حقیقتاً دین را می فهمند و می شناسند، چه ویژگی هایی دارند؟ وی بیان کرد: حضرت در ادامه فرمودند فقیه حقیقی آن کسی است که مردم را از رحمت خدا ناامید نمی کند؛ اما اگر هر چقدر خدا به ما نعمت داد کفران نعمت کنیم و هر چقدر خدا به ما عنایت کرد باز بگردیم یک موردی پیدا کنیم که یک ایرادی از آن بیرون بیاوریم، شیوه مسلمانی را پیگیری نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اخیر سپاه صهیونیست ها را به جنون کشید

عملیات اخیر سپاه صهیونیست ها را به جنون کشید