مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:152023-12-22سياسي

مسئله مهم انتخابات نباید کم اهمیت تلقی شود


مسئله انتخابات در جامعه بسیار مهم و قابل توجه است ، هر چند دشمن بخواهد با شبهه پراکنی ارزشگذاری و تاثیر گذاری آن را کم کند ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت السلام والمسلمین علی رادمرد امام جمعه ماهدشت، امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه، با اشاره به زیارت نامه حضرت بقیه الله عجل الله فرجه الشریف، گفت: تنها راه نجات بشر، ظهور آن حضرت بنابراین رسالت اصلی ما در عصر غیبت، زمنیه سازی برای فرج است.

 وی اشاره ای به حدیث امام صادق (ع) کرد و افزود: به همین جهت امام صادق علیه السلام فرمودند فَتَوَقَّعُوا الْفَرَجَ صَبَاحاً وَ مَسَاءً هر صبح و شام در انتظار فرج باشید و با این عمل غم و اندوه را از خود بزدایید و چون وقت ظهور معلوم نیست، همیشه احتمال آن می رود، و امید و نشاط‍ شما را زنده نگه می دارد، از رحمت خدا مأیوس نباشید.

رادمرد با بیان اینکه زمینه سازی برای ظهور امری دفعی نیست، سلسله ای از تغییرات و تحولات بنیانی و ساختاری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را در بر می گیرد، ادامه داد: باید توسط انسان ها انجام شود و قرار نیست معجزه ای برای مقدمات و شرایط ایجاد شود.

  وی اشاره ای به مسئله انتخابات کرد و گقت: مسئله انتخابات در جامعه بسیار مهم و قابل توجه است ، هر چند دشمن بخواهد با شبهه پراکنی ارزشگذاری و تاثیر گذاری آن را کم کند ، اصل حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله مهم انتخابات نباید کم اهمیت تلقی شود

مسئله مهم انتخابات نباید کم اهمیت تلقی شود