مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:552024-01-08سياسي

اقدامات خوبی در کارگاه های زندان های تهران انجام شده است


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: اقدامات خوبی در سطح کارگاه های دایر در زندان های استان تهران انجام شده که امید است با توسعه این مراکز تمام مددجویان داوطلب امکان اشتغال در زندان ها داشته باشند.

- مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: اقدامات خوبی در سطح کارگاه های دایر در زندان های استان تهران انجام شده که امید است با توسعه این مراکز تمام مددجویان داوطلب امکان اشتغال در زندان ها داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم مطهرنژاد در دومین نشست هم اندیشی کارکنان این مرکز با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: اقدامات خوبی در سطح کارگاه های دایر در زندان های استان تهران انجام شده که امید است با توسعه این مراکز تمام مددجویان داوطلب امکان اشتغال در زندان ها داشته باشند.

وی ادامه داد: این اقدامات به ویژه در بخش ساخت وساز و زیباسازی کارگاه ها و فضاهای اشتغال است به عنوان الگو در استان های دیگر قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور همچنین تصریح کرد: مددجویان شاغل در کارگاه ها ضمن اشتغال و حرفه آموزی، حقوق و دستمزد دریافت می کنند که ضمن فراگیری یک هنر، معاش خانواده خود را نیز تامین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خوبی در کارگاه های زندان های تهران انجام شده است

اقدامات خوبی در کارگاه های زندان های تهران انجام شده است