مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:452024-01-20سياسي

جبراییلی: ایزوایکو یکی از ظرفیت های عظیم دنیا در حوزه صنعت دریایی است


رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام با حضور در بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور و بازدید از توانمندی ها، ظرفیت ها و پروژه های در دست اجرای این مجتمع عظیم صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یاسر جبراییلی رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام امروز اظهار کرد:  بنده امروز پس از بازدید از این مجموعه عظیم صنعتی هم احساس غرور و افتخار کردم و هم قدری احساس تأسف؛ وی افزود: غرور و افتخار بابت این زیرساخت عظیم و همچنین نیروی انساننی توانمند و دانشی که در این زیرساخت وجود دارد و تأسف به این دلیل که به گفته مدیران مجموعه درحال حاضر تنها 30 درصد از توان و ظرفیت مجتمع ایزوایکو فعال بوده و 70 درصد از ظرفیت این زیرساخت خالی است.

  جبراییلی در ادامه عنوان کرد: به نظر من این ظرفیت یکی از ظرفیت های عظیم دنیا در حوزه صنعت دریایی، چه در حوزه ساخت و توسعه سکو های نفت و گاز و چه در حوزه ساخت و تعمیرات شناورهاست.

من با تعدادی از افسران و کاپیتان های شناورهایی که برای تعمیر به ایزوایکو مراجعه کرده اند صحبت کردم که هم از کیفیت کار و هم قیمت نهایی و زمان تعمیرات راضی بودند.

  رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص قیمت بالای مواد اولیه در کشور افزود: متاسفانه مشکل جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبراییلی: ایزوایکو یکی از ظرفیت های عظیم دنیا در حوزه صنعت دریایی است

جبراییلی: ایزوایکو یکی از ظرفیت های عظیم دنیا در حوزه صنعت دریایی است