مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:052024-01-07اقتصادي

تامین 80 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میرجاوه


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تامین 80 هکتار زمین در میرجاوه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت واحدهای ویلایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در جلسه شورای مسکن میرجاوه که با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار، رییس بانک مسکن و جمعی از مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: طی تفاهم نامه با بنیاد مسکن مقرر شد بخشی از واحد های نهضت ملی این شهرستان برای آن دسته از افرادی که امکان ساخت ندارند توسط این نهاد احداث شود.

وی از پیشتازی شهرستان میرجاوه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون 579 پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان صادر شده است.

اکبری با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت مسکن به قیمت زمین برمی گردد، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمین را به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار داده می شود و متقاضی نیز با دریافت تسهیلات و آورده خود می تواند اقدام به ساخت مسکن در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در مجموع تاکنون زمین برای ساخت 9 هزار و 471 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی در این استان واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 80 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میرجاوه

تامین 80 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میرجاوه