مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:152024-01-06سياسي

کمبود خوابگاه متاهلی در خراسان شمالی یک مشکل اساسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن ناهیدی امروز در کارگروه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار اقتصاد و معیشت در ازدواج و با توجه به کسب رتبه دوم کشوری خراسان شمالی در ازدواج، - معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی کمبود خوابگاه متاهلی دانشجویی را از مشکلات جدی استان دانست و گفت: دانشگاه دولتی زمین مورد نظر را از محل دانشگاه اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن ناهیدی امروز در کارگروه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار اقتصاد و معیشت در ازدواج و با توجه به کسب رتبه دوم کشوری خراسان شمالی در ازدواج، دست اندرکاران برای پرداخت تسهیلات تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه 73 هزار نفر در طرح مسکن زوج های جوانان ثبت نام داشتند که از این تعداد 33 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند، افزود: از 33 هزار نفر، 12 هزار نفر پرداخت سهمیه صورت گرفته که برای 10 هزار و 700 نفر زمین تخصیص یافته است و هزار و 300 نفر در نوبت پرداخت هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال بعد از 10 سال، میزان فرزند آوری رشد صعودی داشته است لذا باید تلاش شود تا پاسخگوی متقاضیان و مطالبات آن ها در پرداخت تسهیلات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خوابگاه متاهلی در خراسان شمالی یک مشکل اساسی است

کمبود خوابگاه متاهلی در خراسان شمالی یک مشکل اساسی است