مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:402023-12-24سياسي

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دومین کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی 16 دی 1402 در محل سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

- برگزاری دومین کنفرانس بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی دومین کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی 16 دی ماه 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دومین کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی 16 دی 1402 در محل سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

این کنفرانس با هدف رصد وضعیت کشور در بخش بانک و بیمه در حوزه دیجیتال برپا خواهد شد.

  کنفرانس فوق شامل سه پنل اصلی است؛ حکمرانی دیجیتال در مواجه با تحول ، چابک سازی نظام بانک و بیمه در مواجهه با تحول دیجیتال و آینده پژوهی در حوزه دیجیتال با رویکرد هوش مصنوعی .

  از اتفاقات مهم دومین دوره کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی، محور اعتماد دیجیتال و استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک در بانک و بیمه است که در این کنفرانس مورد توجه قرار گرفته است.

  این رویداد با همکاری فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی، بیمه مرکزی و نهاد های مرتبط با بانک و بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی