مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:052024-01-13سياسي

شاهچراغی: اینکه بگوییم دولت های قبل هیچ کدام کاری نکرده اند، ظلم به نظام است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات، امروز در «همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه» که در وزارت کشور برگزار شد، - معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: همه دولت ها خدماتی داشته اند و لذا نمی توان گفت که همه دولت های قبل کاری نکرده اند و فقط ما داریم کار می کنیم؛ این صحبت ظلم به نظام است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات، امروز در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: رسانه، مرکز ثقل همپوشانی ها برای کار روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

وی افزود: روابط عمومی ها باید در حوزه پیامرسان های داخلی و ظرفیت های آن ها و ایجاد احتمالاً ظرفیت های جدید دیده شده در آینده، فعال باشند.

وی با اشاره به کارکرد روابط عمومی ها در استان ها افزود: آنچه در حوزه روابط عمومی ها باید مورد توجه باشد، این است که به شکل منطقی، شاهد استمرار نشست ها در استان ها با مردم باشیم و تلاش شود به طور شایسته، امیدآفرینی القا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهچراغی: اینکه بگوییم دولت های قبل هیچ کدام کاری نکرده اند، ظلم به نظام است

شاهچراغی: اینکه بگوییم دولت های قبل هیچ کدام کاری نکرده اند، ظلم به نظام است