مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:552024-01-11اقتصادي

بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی شود


مرکز مبادله ارز و طلای ایران درباره مصوبه رفع تعهد ارزی با طلا در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا از تاریخ 7 دی ماه لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی شود.

- مرکز مبادله ارز و طلای ایران درباره مصوبه رفع تعهد ارزی با طلا در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا از تاریخ 7 دی ماه لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اطلاعیه مرکز مبادله ارز و طلای ایران آمده است: با عنایت به درخواست های واصل از واردکنندگان شمش طلای استاندارد از محل ارز حاصل از صادرات خود جهت تحویل، عرضه و فروش شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به منظور طی فرآیند رفع تعهد ارزی وارداتی و صادراتی به اطلاع م ی‏رساند، با توجه به اظهارنظر بانک مرکزی در راستای ابلاغیه ای در تاریخ 7 دی ماه 1402 آن بانک، مفاد بند (4-12) از قسمت کلیات بخش اول مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی؛ این بخشنامه از تاریخ ابلاغ لازم‏ الاجرا بوده و عطف به ماسبق نمی ‏شود.

لذا از تاریخ 7 دی ماه 1402 به بعد بانک‏ های عامل ملزم به ارائه فرم تعهدنامه پیوست شماره (16) بخش اول مجموعه مقررات ارزی به واردکنندگان طلا از محل ارز حاصل از صادرات خود بوده و ایشان نیز با هدف رفع تعهد ارزی وارداتی و صادراتی مکلف به پذیرش و امضای تعهدنامه موصوف هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی شود

بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی با طلا لازم الاجراست و عطف به ماسبق نمی شود