مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:552023-12-31دانش

دانشجویان دوره کارشناسی نیازهای کشور را شناسایی کرده و برای آن راه حل بیابند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشجویان دوره کارشناسی باید نیازهای کشور را شناسایی کرده و برای آن راه حل بیابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهرداد ساویز معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گردهمایی انجمن های علمی این دانشگاه،  جایگاه انجمن های علمی دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را مهم ارزیابی کرد و گفت: قبل از اینکه شما دانشجویان به دانشگاه صنعتی امیرکبیر ملحق و عضو این خانواده شوید این دانشگاه قبل از شیوع کرونا ویروس یکی از زیباترین فضاهای دانشجویی را داشت به این معنا که دانشجویان در آزمایشگاه ها، کتابخانه و غیره به دنبال ساختن اقتصاد پویا برای کشور و ارتباط با صنعت هستند.

* دانشجویان دانشگاه امیرکبیر همواره دنبال نوآوری و اختراع جدید بودند وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره دنبال نوآوری و اختراع جدید بودند این امر باعث شده بود دانشگاه ما از نظر ارتباط با صنعت یکی از شاخص ترین ها باشد.

اما دوران کرونا موجب شد که یک سری عادت های روزانه از دور خارج شود و دانشجویان به دلایلی از جمله آموزش مجازی یک سری فعالیت های دورهمی را کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دوره کارشناسی نیازهای کشور را شناسایی کرده و برای آن راه حل بیابند

دانشجویان دوره کارشناسی نیازهای کشور را شناسایی کرده و برای آن راه حل بیابند