مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:402023-12-31بين الملل

مصر گروه های فلسطینی را به نشستی در قاهره دعوت کرد


مصر در محورهای مختلفی برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی تلاش می کند و در این راستا یک هیات از این کشور به اراضی اشغالی رفت تا با مسوولان این رژیم درباره عقب نشینی از نوار غزه گفت وگو کند، - همچنین قاهره از تمامی گروه های فلسطینی برای آغاز دور جدید نشست های کمیته شان دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع فلسطینی آگاه از مذاکرات جاری گروه های سیاسی فلسطینی با میانجی ها درباره توافق جدید آتش بس در غزه در گفتگو با سایت العربی الجدید فاش کرد که رایزنی های داخلی میان این گروه ها برای امضای قرارداد تبادل اسرا و برقراری آتش بس هنوز ادامه دارند.

این منبع با تاکید بر اینکه تا الآن هیچ فرمت رسمی برای توافق حاصل نشده، گفت که حماس به دنبال آن است کشورهای ناظر توافق به صورت رسمی تعهد دهند که حملات به هیچ دلیلی ازسرگرفته نمی شوند.

تلاش های قاهره برای توقف حملات علیه غزه در مقابل، برخی منابع مصری آگاه از تحرکات قاهره، درباره تلاش هایی که برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام می شود، جزییات چند ساعت اخیر رایزنی های انجام شده در این خصوص را فاش کردند.

یکی از این منابع مصری به العربی الجدید گفت، یک هیات امنیتی از سرویس اطلاعات مصر پنج شنبه در راستای تلاش برای دستیابی به توافقی که به جنگ پایان دهد و با هدف نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر گروه های فلسطینی را به نشستی در قاهره دعوت کرد

مصر گروه های فلسطینی را به نشستی در قاهره دعوت کرد