مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:252024-01-15ورزشي

رعایت نشدن الفبای صعود زمستانه علت حادثه کوه نوردان در سبلان


در جلسه ای با حضور مسئولان هلال احمر ، فدراسیون کوه نوردی کشور و هیات کوه نوردی آذربایجان شرقی، حادثه اخیر کوه نوردان در سبلان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  در نشستی با حضور”مجید فتاح زاده” معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل ، “حسین مقدم” دبیرکل فدراسیون کوه نوردی و صعودها ورزشی ، “میر علی آقا سیدی ” رییس هیات کوه نوردی و معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان شرقی و “ابوالفضل گوزلی” هیمالیانورد و مدیر باشگاه کی 2 تبریز ترتیب یافته بود حادثه فوت دو بانوی کوه نورد تبریزی در سبلان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست مجید فتاح زاده گزارش عملیاتی تیم جستجو نجات اردبیل را تشریح کرد.

بنابراین گزارش ساعت 19:35 روز جمعه  15/10/1402 طی تماس سامانه 112 مفقود شدن 3 کوه نورد با رنج سنی  52 تا 62 سال در منطقه سبلان به معاونت امداد و نجات اردبیل اطلاع داده شد.

فتاح زاده با بیان اینکه تیم های امدادی و واکنش سریع اردبیل به محض دریافت این خبر سریعا آماد شده و در تلاش بودن با دریافت اطلاعات UTM از سوی حادثه دیده گان سریعا در محل حضور یابند اظهار کرد: متاسفانه بعلت عدم آشنایی تنها فرد بازمانده دراین حادثه با این روش روز عملا با سردرگمی نیروهای امدادی و تاخیر در اعزام نیروها مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نشدن الفبای صعود زمستانه علت حادثه کوه نوردان در سبلان

رعایت نشدن الفبای صعود زمستانه علت حادثه کوه نوردان در سبلان