مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:002024-01-15فرهنگي

انتشار نخستین تصویر از مهران غفوریان در«آبی روشن»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین میری منتشر شد.

- نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی آبی روشن منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین میری منتشر شد.

آبی روشن در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و این روز ها آخرین مراحل پس تولید خود را سپری می کند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی تبار، روح الله زمانی، علی اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

  بابک خواجه پاشا پیش از این با فیلم سینمایی در آغوش درخت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نخستین تصویر از مهران غفوریان در«آبی روشن»

انتشار نخستین تصویر از مهران غفوریان در«آبی روشن»