مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:002023-12-22حوادث

2 فوتی تازه ترین قربانیان جاده مرگ ابهر - قیدار


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر برخورد نیسان، ساینا و پژو 405 در کیلومتر 27 جاده ابهر - قیدار 10 نفر راهی بیمارستان و 2 نفر در دم جان باختند.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر برخورد نیسان، ساینا و پژو 405 در کیلومتر 27 جاده ابهر - قیدار 10 نفر راهی بیمارستان و 2 نفر در دم جان باختند.

غلامرضا بخشوده امروز (جمعه یکم دی ماه)، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین حادثه به ندای امداد، اظهار کرد: با توجه به اعلام حادثه 2 تیم عملیاتی پنج نفره همراه با خودروی آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه رانندگی تیم های عملیاتی اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان محبوس در خودرو کردند، متذکر شد: پس از رهاسازی و انجام کمک های اولیه این مصدوم به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده منتقل شد.

این مسئول توضیح داد: انجام اقدامات اولیه برای سایر مصدومان حادثه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف از خدمات تیم های عملیاتی در این سانحه بود.

بخشوده از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره 112 ندای امداد تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فوتی تازه ترین قربانیان جاده مرگ ابهر - قیدار

2 فوتی تازه ترین قربانیان جاده مرگ ابهر - قیدار