مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:252024-01-10سياسي

هیأت های مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیأت های مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند و اعتکاف و هیأت تخصصی برگزار و همه را وارد کنید تا در جریان جهاد تبیین تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه امروز  در گردهمایی تخصصی روسای شورای هیأت مذهبی شهرهای مختلف مازندران در مسجد زینبیه نکا اظهار کرد: این جلسات با هدف هم افزایی و تلاش برای ایجاد وحدت در بین هیات مذهبی مازندران برگزار می شود تا با همفکری برای توسعه بیشتر گام برداریم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امیرکبیر در بستر روضه و هیات و شیر پاک پدر و لقمه حلال پدر امام حسینی شد و با بهاییت مقابله کرد، افزود: ما تریبون دار روضه ها و هیات ها هستیم و باید با اقامه هر چه بیشتر هیات، بستر جهاد تبیین فراهم کنیم و بدانیم خالصانه عمل کردن موجب عاقبت بخیری است.

درخشنده گفت: کمیته هیأت و تشکل های دینی دهه فجر در تبلیغات اسلامی شکل گرفته و باید روایت خدمت داشته و شاعر، سخنران و مداحان ما از پیشرفت انقلاب اسلامی برای مردم سخنران بگویند و مداحی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند

هیأت های مذهبی پیشرو در جهاد تبیین باشند