مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:202024-01-07سياسي

متکی: پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحول حرکت های مبارزاتی فلسطینی ها شد


وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حرکت های مبارزاتی فلسطینی ها با پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شود، گفت: این تحول در 2 حوزه شکل گرفت؛ - وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حرکت های مبارزاتی فلسطینی ها با پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شود، گفت: این تحول در 2 حوزه شکل گرفت؛ نخست اینکه مبارزات سازمانی از میان برداشته شد و در دستان مردم قرار گرفت.

همچنین مبارزات فلسطینیان، رنگ و بوی اسلامی گرفت.

پیش از اینکه مبارزات مردم فلسطین رنگ و بوی اسلامی به خود بگیرد، گروه های متعددی با ایدئولوژی های مختلف مبارزه می کردند؛ اما مقاومت در این روزها برمبنای اسلام بنا نهاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی در نشست تحولات منطقه غرب آسیا و نقش جمهوری اسلامی در راهبری آن که صبح یکشنبه، 17دی ماه در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: غربی ها بر این باور هستند مولفه های زندگی بشری به 2 گروه علمی و غیرعلمی تقسیم می شوند.

غربی ها بر این باور هستند که فقط مسائل علمی قابل اعتنا هستند.

وی ادامه داد: غربی ها سعی کردند با اتکا به دیدگاه فقط مسائل علمی اهمیت دارند، مادی گرایی را در جوامع جاری کنند و دیدگاه غیرعلمی بودن مسائل متافیزیک و خداباوری را ترویج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحول حرکت های مبارزاتی فلسطینی ها شد

متکی: پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحول حرکت های مبارزاتی فلسطینی ها شد