مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:352024-01-10اجتماعي

معلم شدن با مدرک دیپلم!


آموزش و پرورش در آزمون استخدامی به هیچ عنوان مدرک دیپلم جذب نمی کند اما در کنکور فرهنگیان یعنی کنکور تخصصی تعلیم و تربیت، دانشجومعلم با مدرک دیپلم جذب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با مدرک دیپلم در آموزش و پرورش معلم شوید؛ آزمون استخدامی در بهمن یا اسفند ؛ این روزها این خبر در فضای مجازی به طور مداوم در حال انتشار است؛ خبری که برای افرادی که به معلمی علاقه دارند یا شغلی ندارند، بسیار جذابیت دارد.

آموزش و پرروش سال هاست که از کمبود معلم در مدارس رنج می برد و هر سال در اول مهر تعدادی کلاس درس به دلیل مشکلات ساماندهی نیروی انسانی، معلم ندارند و با معلمان موقت مانند معاونان و مدیر مدرسه اداره می شوند.

*روش های استخدام در آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش در سال های گذشته از چند طریق جذب نیرو داشت؛ اولین روش جذب دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان  و تربیت دبیر شهید رجایی است که از طریق کنکور سراسری با مدرک دیپلم محقق می شود؛ البته از امسال کنکور تعلیم و تربیت به طور مجزا برگزار می شود.

دومین روش، برگزاری آزمون استخدامی از فارغ التحصیلان دانشگاه ها تحت عنوان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان است که امسال تاکنون 3 آزمون برگزار شده است؛ آزمون اول 8 اردیبهشت برای جذب  28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم شدن با مدرک دیپلم!

معلم شدن با مدرک دیپلم!