مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:352024-01-03سياسي

ساکنین روستاها از اصلی ترین ذینفعان منطقه آزاد انزلی هستند


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح بر اینکه مجموعه شوراها و دهیاران روستاهای محدوده جدا از منطقه نبوده و نیست، گفت: - ایسنا/گیلان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح بر اینکه مجموعه شوراها و دهیاران روستاهای محدوده جدا از منطقه نبوده و نیست، گفت: باور ما بر این است که ساکنین، جزیی از منطقه و یکی از ذینفعان اصلی منطقه آزاد انزلی محسوب می شوند.

محمد سجاد سیاهکارزاده امروز، 4 شنبه 13 دی ماه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی و دهیاران منطقه آزاد انزلی که با هدف توسعه همکاری های دوجانبه، در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستاها یکی از مصادیق تحقق مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی نماد مردمی کردن فرآیندهای تصمیم گیری امور جاری کشور است و حضور در چنین جلساتی فرصت مغتنمی برای آشنایی با دغدغه ها و توانمندی های مختلف ساکنین معزز منطقه قلمداد می شود.

سیاهکارزاده با تصریح بر اینکه مجموعه شوراها و دهیاران روستاهای محدوده جدا از منطقه نبوده و نیست، تصریح کرد: باور ما بر این است که ساکنین، جزیی از منطقه و یکی از ذی نفعان اصلی منطقه آزاد انزلی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنین روستاها از اصلی ترین ذینفعان منطقه آزاد انزلی هستند

ساکنین روستاها از اصلی ترین ذینفعان منطقه آزاد انزلی هستند