مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:202023-12-31سياسي

روایت دکتر گورابی از نگاه مدبرانه زنده یاد کاظمی آشتیانی به مقوله مهاجرت


دکتر حمید گورابی، رییس پیشین پژوهشگاه رویان در یادداشتی کوتاه نوع نگاه زنده یاد کاظمی آشتیانی به مقولهٔ مهاجرت را تبیین کرده است.

- ایسنا/ایلام دکتر حمید گورابی، رییس پیشین پژوهشگاه رویان در یادداشتی کوتاه نوع نگاه زنده یاد کاظمی آشتیانی به مقولهٔ مهاجرت را تبیین کرده است.

روز 18 دسامبر یعنی 27 آذر، سه روز مانده به دی، ماه عروج شهادت گونه دوست عزیز و هم سنگر جهادی مان زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی به نام روز مهاجرت نام گذاری شده است و این برای من به نوعی یادآور نگاه عمیق دکتر کاظمی به مقولهٔ مهاجرت است که خود در یک برههٔ زمانی نوع نگاه ایشان را به این موضوع دیدم.

سال 1380 بنا بر استخدام همسرم در سازمان جهانی مخابرات به ژنو رفتیم، من تازه خدمت سربازی را در دانشگاه گذرانده بودم و در جهاد علوم پزشکی ایران که خانه من پس از تشکیل جهاد بود و در آن از سیم کشی و فیلم برداری تقریباً همه کاری کرده بودم، معاون پشتیبانی بودم.

دکتر کاظمی به راستی از عوامل برگشت من به کشور بود.

درحالی که رؤسای همسرم در وزارت مخابرات تهدید به اخراج او می کردند، دکتر کاظمی اولاً در یک سال و نیم عدم حضور من، به نظرم عمداً معاون دیگری را منصوب نکرد، درحالی که افراد شایسته ای در کناردستش بودند، ثانیاً هنگام خداحافظی و به کرات در تماس هایمان از من می خواست که دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دکتر گورابی از نگاه مدبرانه زنده یاد کاظمی آشتیانی به مقوله مهاجرت

روایت دکتر گورابی از نگاه مدبرانه زنده یاد کاظمی آشتیانی به مقوله مهاجرت