مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02سياسي

نشست کتاب خوان تخصصی«سردار دل ها» در سنندج برگزار شد


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، گفت: نشست تخصصی کتاب خوان «سردار دل ها» به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سنندج برگزار شد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، گفت: نشست تخصصی کتاب خوان سردار دل ها به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سنندج برگزار شد.

معصومه حسنی خونسار، امروز در نشست کتاب خوان تخصصی سرداردل ها به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سنندج، با اشاره به شخصیت والای این شهید، اظهار کرد: ایشان شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می آیند.

وی بیان کرد: جامعه باید با ویژگی های شخصیتی و همچنین فعالیت ها و اقدامات اثرگذار وی آشنا شود و در همین راستا نقش کتابخانه های عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حسنی خونسار، با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد: در تمام کتابخانه های عمومی استان، برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف و با محوریت شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود که نشست های کتاب خوان، بازنمایی کتاب، عصر شعر و همچنین معرفی کتاب برخی از این برنامه هاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کتاب خوان تخصصی«سردار دل ها» در سنندج برگزار شد

نشست کتاب خوان تخصصی«سردار دل ها» در سنندج برگزار شد