مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:302023-12-31سياسي

تلاش اندیشکده حکمرانی زنجان برای رفع موانع و توسعه استان


مسؤول اندیشکده حکمرانی استان زنجان گفت: رویکرد تحولی مجلس بر مبنای اصلاح نظام حکمرانی و بر چهار عنصر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی است.

- ایسنا/زنجان مسؤول اندیشکده حکمرانی استان زنجان گفت: رویکرد تحولی مجلس بر مبنای اصلاح نظام حکمرانی و بر چهار عنصر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی است.

داود حسنی امروز (یکشنبه، 10 دی ماه) در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: جذب و توانمندسازی افراد مستعد در کشور در راستای ارتقای ظرفیت حکمرانی در سطح ملی، منطقه ای و محلی و توانمندسازی و افزایش ظرفیت سیاسی دانشگاه های سراسر کشور به عنوان پایگاه های خرد و اندیشه ورزی در نظام حکمرانی و قانون گذاری کشور از اهداف این اندیشکده هاست.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های دانشی نوآورانه و فناورانه بومی و فرصت های هر منطقه در جهت شناسی مسائل موجود و نوپدید منطقه و شناسایی و تدوین راهکارهای مواجهه با این مسائل، افزود: تلاش می کنیم با احصای ظرفیت ها و موانع موجود در توسعه استان نقش آفرینی کنیم.

او با بیان اینکه این اندیشکده از همه جریان های سیاسی برای تحقق اهداف ترسیم شده اش استقبال می کند، ادامه داد: تسهیل نظارت های میدانی بر حسن اجرای قوانین، براساس ابلاغ مرکز پژوهش های مجلس، شناسایی و برقراری ارتباط هدفمند بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اندیشکده حکمرانی زنجان برای رفع موانع و توسعه استان

تلاش اندیشکده حکمرانی زنجان برای رفع موانع و توسعه استان