مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:152024-01-04بين الملل

صنعا: به آمریکا پاسخی فراتر از تصورات و محاسبات نظامی خواهیم داد


وزیر دفاع یمن ضمن حمله به جنایات آمریکا، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد که دریای سرخ به دامی برای صهیونیستها بدل شده است که نخواهند توانست از آن جان سالم به در ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن به آمریکا، انگلیس و فرانسه هشدار داد که این کشور به هیچ عنوان ظلم را نخواهد پذیرفت و به حمله واشنگتن به نیروهای دریایی یمن، پاسخ سختی خواهد داد که فراتر از تصورات و محاسبات نظامی آنان خواهد بود.

العاطفی در ادامه هشدارهای خود گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه بدانند که اجازه دست درازی به آنان نخواهیم داد؛ زیرا ما ملتی هستیم که تسلیم نمی شویم، در برابر سختیها مقاومیم و هر کس که به خاطر محاسبات اشتباه، ما را به بازی بگیرد، فقط باید خود را سرزنش کند .

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که با نیروهای یمنی در دریای سرخ درگیر شده و 10 نظامی یمنی را به شهادت رسانده است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دنبال بیانیه سنتکام تاکید کرده بود که آمریکا باید مسئولیت به شهادت رساندن نیروهای دریایی یمن را بپذیرد و اقداماتش مانع نیروهای یمنی برای عمل به وظیفه دینی و اخلاقیشان در قبال فلسطین نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: به آمریکا پاسخی فراتر از تصورات و محاسبات نظامی خواهیم داد

صنعا: به آمریکا پاسخی فراتر از تصورات و محاسبات نظامی خواهیم داد