مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:502024-01-02سياسي

پلمب 7 مطب در تبریز به جرم سقط جنین


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: امسال هفت مطب که در زمینه سقط های جنایی فعالیت داشتند با دستور دادستانی و با همکاری پلیس اماکن پلمب و به مراجع قانونی ارجاع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جواد احمدیان در جلسه همفکری اجرای طرح نفس (نجات فرزندان سقط) و بررسی چالش های اجرای این طرح، هدف از برگزاری این نشست را همفکری و استفاده از نظرات و پیشنهادات اعضا و ارسال به شورای عالی بسیج برای اجرای طرح مردمی نفس عنوان کرد و اظهار کرد: اساس کار طرح نفس فرهنگ سازی است.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با مراکز متخلف گفت: در سال 1402، هفت مطب که در زمینه سقط های جنایی فعالیت داشتند با دستور دادستانی و با همکاری پلیس اماکن پلمب و به مراجع قانونی ارجاع شدند.

حسین حقایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیز توضیحاتی در خصوص شناسایی موارد سقط های قانونی و غیرقانونی، ایجاد هات لاین (پیوند ارتباطی نقطه به نقطه) برای برقراری ارتباط سریع تر و اخذ گزارشات و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی برای نشان دار کردن افراد همکاری کننده با طرح نفس ارائه کرد.

علی عابدالهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین از آمادگی گروه جهادی دانشجویان مامایی متشکل از دانشجویان ترم 8 مامایی با همکاری دانشکده پرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 7 مطب در تبریز به جرم سقط جنین

پلمب 7 مطب در تبریز به جرم سقط جنین