مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:202024-01-13ورزشي

فعالیت انجمن ورزشی نویسان مازندران شروع شد


انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مازندران با حضور عضو افتخاری هیات رییسه انجمن جهانی و دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران، با تشکیل هیات مدیره موقت فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

- ایسنا/مازندران انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مازندران با حضور عضو افتخاری هیات رییسه انجمن جهانی و دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران، با تشکیل هیات مدیره موقت فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

نخستین اجتماع نمایندگان ورزشی نویس مازندران به منظور برگزاری انتخابات هیات مدیره با حضور منوچهر زندی پیشکسوت و عضو افتخاری هیات رییسه انجمن جهانی، محمود عبدالهی دبیر کل انجمن ورزشی نویسان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشی نویسان مازندران امروز در محل هتل المپیک دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

در این نشست همکاران ورزشی نویس استان از جمله پیشکسوتان، عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی صدا و سیما با تاکید بر لزوم تاسیس و آغاز بکار هر چه سریعتر این تشکل صنفی و حرفه ای، بر فعالیت مجدانه جهت رفع مشکلات اعضا و همکاران خود تاکید کردند و خواستار حمایت مسئولان و دست اندرکاران استان از تشکیل و فعالیت انجمن شدند.

سپس با رای اکثریت حاضرین و با نظارت نمایندگان اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران، مقرر شد گروهی از حاضرین به عنوان هیات مدیره موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انجمن ورزشی نویسان مازندران شروع شد

فعالیت انجمن ورزشی نویسان مازندران شروع شد