مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:352023-12-23سياسي

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد رشد قابل توجهی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در دومین روز از هفته گرامیداشت سواد آموزی ،درآیینی از پیشکسوتان عرصه سواد آموزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: سواد در آموزه های دینی و مبانی انقلاب اسلامی ایران، جایگاه ویژه و والایی دارد که با پیشرفت تکنولوژی و در عصر ارتباطات امروز نقش آن بیش از هر زمان دیگری نمایان است.

حسنعلی عزت خواه با تبریک هفته سواد آموزی به همه مسئولان عرصه سوادآموزی آموزشیاران،آموزش دهندگان و در سطح استان گفت: تاسیس نهضت سواد آموزی به عنوان یک جریان مهم فرهنگی به فرمان امام عزیز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی نهضت سوادآموزی را نهادی برخاسته از انقلاب به فرمان امام (ره) برای آفرینش علم و گسترش آگاهی در میان مردم عنوان کرد و گفت: افزایش نرخ باسوادی در کشور مرهون تلاش این نهاد انقلابی بود که رژیم گذشته تلاشی برای سوادآموزی مردم نداشت.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین با اشاره به اهمیت سوادآموزی و تعاریف متعدد از آن ،توانایی ایجاد تغییر را ملاک باسوادی دانست و افزود: شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است

نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به 97 درصد رسیده است