مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:452024-01-20سياسي

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اقدامات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند


مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه شد را محکوم کرد.

- مجمع جهانی بیداری اسلامی: اقدامات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه شد را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم.

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر دشمنی خود را با ملت ایران با اقدام وحشیانه در ترور 5 تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است.

مزدوران جنایتکار صهیونیستی اکنون پس از 100 روز تلاش بی فرجام و قتل و خونریزی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین بیش از هر زمان دیگری به استیصال رسیده و در باتلاقی که خود آن را به وجود آورده اند در حال فرو رفتن می باشند.

بی تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت در منطقه می باشد که دست به ترور و کشتار می زنند ولی بدانند که این اقدامات ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهیدان والامقام حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و تمام شهیدانی را که جان خود را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اقدامات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

مجمع جهانی بیداری اسلامی: اقدامات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند