مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:152024-01-01اقتصادي

بازدید مدیرعامل شرکت ساماندهی از واحد های طلاسازی سنگلج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  این بازدید پیرو نشست طرح ساماندهی و تجمیع کارگاه های طلاسازی در محدوده بازار تهران و منطقه 12 و با حضور معاون خدمات شهری منطقه 12، - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعدادی از واحد های طلاسازی در محله سنگلج بازدید و با کسبه گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  این بازدید پیرو نشست طرح ساماندهی و تجمیع کارگاه های طلاسازی در محدوده بازار تهران و منطقه 12 و با حضور معاون خدمات شهری منطقه 12، نمایندگان اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، معاون هماهنگی و امور مناطق شرکت ساماندهی و همچنین رییس اداره ساماندهی منطقه 12 انجام شد.

هدف از این بازدید بررسی شرایط مورد نیاز برای فعالیت واحد های طلاسازی و چالش های فعلی آن ها بود که با بازدید میدانی و گفتگو با کسبه این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

سعید بیگی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این بازدید با تاکید بر لزوم تجمیع کارگاه های طلاسازی برای رفع مشکلات و برخی مزاحمت های شغلی این صنف اظهار کرد: برنامه شرکت ساماندهی، تجمیع واحد های طلاسازی برای افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی ادامه داد: این واحد ها باید در محیطی مناسب به فعالیت خود ادامه دهند و در حال حاضر زمین هایی برای این امر شناسایی شده و در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل شرکت ساماندهی از واحد های طلاسازی سنگلج

بازدید مدیرعامل شرکت ساماندهی از واحد های طلاسازی سنگلج