مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:302024-01-07اقتصادي

تپسل مجری انحصاری تبلیغات در اپلیکیشن آخرین خبر و سایت دنیای اقتصاد شد


که چندی پیش همکاری خود را با اسنپ به عنوان مجری انحصاری تبلیغات در بخش اسنپ کلاب آغاز کرده بود، مجری انحصاری تبلیغات در اپلیکیشن آخرین خبر و سایت دنیای اقتصاد و اکوایران شد.

یزدان زرخواه، مدیر تیم ناشرین تپسل اپ با اشاره به اینکه آبان ماه امسال همکاری انحصاری تپسل برای اجرای تبلیغات با اپلیکیشن آخرین خبر آغاز شد، می گوید: اپلیکیشن آخرین خبر با بیشتر از 6 میلیون نصب فعال، بیشتر از یک میلیون بازدید روزانه و کاربران وفادار و با کیفیت یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغ دهندگانی است که می خواهند محتوای تبلیغاتی خود را روی یکی از پرچمداران حوزه اپ های خبرخوان در ایران نمایش بدهند.

او با بیان این نکته که تپسل روزانه تا 10 تبلیغ به هریک از کاربران اپلیکیشن آخرین خبر نمایش می دهد، می گوید: بزرگ ترین ویژگی این سبک از رسانه ها مخاطبان آنها هستند که اکثریت در بازه سنی بزرگ سال قرار دارند؛ یکی از چالش هایی که ما در بازار اپلیکشن داریم، پایین بودن سن کاربران است و انجام تبلیغات در این فضا قلق های خاص خودش را دارد.

در نتیجه ما سعی کرده ایم که در همکاری انحصاری با این اپلیکیشن های جدید مانند آخرین خبر، روی رسانه هایی که مخصوص رده سنی بزرگ سال هستند، بیشتر تمرکز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپسل مجری انحصاری تبلیغات در اپلیکیشن آخرین خبر و سایت دنیای اقتصاد شد

تپسل مجری انحصاری تبلیغات در اپلیکیشن آخرین خبر و سایت دنیای اقتصاد شد