مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23سياسي

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت ریشه حملات تروریستی را بخشکاند


از دولت توقع می رود تا با دیپلماسی متقن و همکاری کشورهای همسایه ریشه حملات شرورانه را بخشکاند و نیروهای امنیتی هم باید با هوشیاری از تکرار اقدامات تروریستی جلوگیری کنند.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت ریشه حملات تروریستی را بخشکاند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از دولت توقع می رود تا با دیپلماسی متقن و همکاری کشورهای همسایه ریشه حملات شرورانه را بخشکاند و نیروهای امنیتی هم باید با هوشیاری از تکرار اقدامات تروریستی جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت شهادت یازده تن از مدافعان امنیت کشور در حادثه تروریستی راسک گفت: قطعاً دشمنان با این حملات کور و ددمنشانه که با حمایت نیروهای خارجی صورت می گیرد، نمی توانند به اهداف شان برسند.

وی افزود: بدون شک نیروی انتظامی مقتدرتر از آن است که این اقدامات شرارت آمیز، خللی در انجام ماموریت های آنان ایجاد کند.

اشرار در صدد اختلاف افکنی در منطقه سیستان و بلوچستان هستند، اما با بصیرت و فهم مردم منطقه، این اغراض منتفی خواهد شد و آنان را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام خواهد گذاشت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از دستگاه قضایی نیز انتظار می رود با همکاری نیروهای امنیتی این اشرار را به مجازات برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت ریشه حملات تروریستی را بخشکاند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت ریشه حملات تروریستی را بخشکاند