مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:352024-01-07اقتصادي

معادن موتور محرکه توسعه کردستان است/ ضرورت ایجاد راهکارهای حمایتی از تولیدکنندگان


رییس خانه معدن استان کردستان، گفت: راهکارهای حمایتی از تولیدکنندگان در شرایط موجود امری ضروری است و تقابل با تولیدکنندگان راه به جایی نخواهد برد.

بر - ایسنا/کردستان رییس خانه معدن استان کردستان، گفت: راهکارهای حمایتی از تولیدکنندگان در شرایط موجود امری ضروری است و تقابل با تولیدکنندگان راه به جایی نخواهد برد.

بر شوذب جباری، امروز یکشنبه(17 دی ماه) در مراسم گرامیداشت و تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان کردستان، با بیان اینکه روز صنعت و معدن پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب نامگذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به ذخایر عظیم معدنی کشور و به ویژه استان کردستان، توان رشد و توسعه و رونق را باید از همین نقطه شروع کرد و سپس در سایر بخش های دیگر توسعه را شاهد باشیم.

وی، موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان را در مرحله اول، حوزه صنعت و معدن ذکر کرد و افزود: ارتقاء بهره وری از ذخایر مهم ترین مسائل حوزه معادن است؛ همچنین صیانت از ذخایر ملی، ایجاد ارزش افزوده بیشتر، کاهش هزینه های تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری پایدار در تمامی ابعاد از دیگر نکات مهم این حوزه به شمار می روند.

رییس خانه معدن استان کردستان، با اشاره به اینکه متاسفانه تعدادی از واحدهای تولیدی در استان کردستان نیمه فعال و غیر فعال هستند که باید بررسی و رفع مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن موتور محرکه توسعه کردستان است/ ضرورت ایجاد راهکارهای حمایتی از تولیدکنندگان

معادن موتور محرکه توسعه کردستان است/ ضرورت ایجاد راهکارهای حمایتی از تولیدکنندگان