مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:352024-01-03سياسي

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در پردیس برگزار شد


جشن ولادت حضرت زهرا(س) با اجرای برنامه های متنوع در مسجد امام جواد(ع) فاز 9 پردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، جشن ولادت حضرت زهرا(س) در مسجد امام جواد(ع) فاز 9 پردیس با اجرای گروه سرود دختران و پسران مسجد حضرت اباالفضل(ع) بومهن، مدیحه خوانی، سخنرانی حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس، مسابقات شاد، اهدای جوایز مسابقات خطبه های فدکیه، شامگاه سه شنبه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، اظهار کرد: دشمنان ترفندهایی را برای ترساندن مردم در هر برهه زمانی به کار می برند و با این اقدامات باعث شدند مردم طی این سال های اخیر در انتخابات دچار اشتباه شوند.

وی با بیان اینکه باید در سیاست و کار به اقدامات حضرت فاطمه الزهرا(س) توجه و مانند ایشان عمل کرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا بود و زمانی که به آدم مظلوم می رسید بسیار خاکی بوده و در مقابل دشمن قاطع عمل می کرد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه با خدا بودن باعث می شود بسیاری از کارها بر روی غلطک بی افتند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و بسیاری از افراد انقلابی برای این انقلاب خون ریخته و با اخلاص درحال خدمت هستند اما دشمنان مردم را با نام انقلابیون می ترسانند تا به اهدافش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در پردیس برگزار شد

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در پردیس برگزار شد