مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:562023-12-30سياسي

امضای 222 سند همکاری با 25 سفر رییس جمهور به خارج از کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید محمد حسینی صبح امروز در نشست بزرگداشت یوم الله نهم دی در دانشگاه اراک، اظهار کرد: دولت سیزدهم با تلاش و جدیت گسترده در حال انجام امور است و با آینده نگری اقدامات ارزشمندی در حوزه زیرساختی کشور انجام داده است.

وی از ترانزیت آستارا به رشت  به عنوان یکی از اقدامات زیر ساختی مهم یاد کرد و افزود: تامین درآمد پایدار برای کشور از نتایجی است که این زیرساخت می تواند برای کشور به همراه داشته باشد، علاوه بر آن 48 پروژه پیشران در حوزه های مختلف از جمله صنعت برای کشور توسط دولت تعریف شده است.

معاون رییس جمهور از انعقاد موافقت نامه اتحادیه اوراسیا خبر داد و گفت:  مسئله اوراسیا یک تجارت است که بدون تعرفه گمرکی با کشورهای مختلف صادرات انجام می شود و به عبارتی با 25 سفر رییس جمهور به خارج 222 سند همکاری منعقد شده است.

 حسینی در ادامه با اشاره به حوادث فتنه 88 و سال گذشته تصریح کرد: آنچه در این حوادث باید مدنظر قرار بگیرد، عبرت آموزی و درس آموزی است، گرامیداشت حماسه 9 دی می تواند درس آموزی خوبی به همراه داشته باشد.

وی آگاهی نسبت به مسیر گذشتگان را چراغ راهی برای آیندگان دانست و افزود: در مسیر گذشته علما و مشاهیر نقش به سزایی در روشنگری برای مردم داشتند که باید جوانان به خوبی با آنها آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 222 سند همکاری با 25 سفر رییس جمهور به خارج از کشور

امضای 222 سند همکاری با 25 سفر رییس جمهور به خارج از کشور