مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:152024-01-09اقتصادي

آزادی 189 زندانی مالی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از آزادی 189 زندانی با مجموع بدهی 255 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا حیدری در نشست اعضای ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از آزادی 189 زندانی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد و گفت: مجموع بدهی این زندانیان 255 میلیارد تومان بود.

 مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون نیز پرونده 109 زندانی با مجموع بدهی 19 میلیارد و 350میلیون تومان در ستاد دیه استان در حال پیگیری است.

در ادامه این نشست مجید صیادی رییس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری نیز با اعلام اینکه در سال گذشته مردم استان بیش از 2میلیارد تومان در جشن های گلریزان برای آزادسازی زندانیان کمک کردند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون نیز مبلغ 2 میلیارد و 783 میلیون تومان در قالب جشن های گلریزان جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این یک میلیارد تومان نیز در طول ماه های گذشته جمع آوری شده و 15 میلیارد تومان نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای کمک به پرداخت بدهی محکومان مالی استان تخصیص یافته است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 189 زندانی مالی در چهارمحال و بختیاری

آزادی 189 زندانی مالی در چهارمحال و بختیاری