مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:102024-01-17پزشكي

این افراد دچار فشار خون بالا نمی شوند


ورزش همگانی علی رغم اینکه از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند و نقش پیشگیری را دارد و همواره در درمان بسیاری از بیماری ها هم موثر و نقش درمانی از نظر علم پزشکی به عهده می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، ورزش به ویژه ورزش همگانی از آنجا که سبب امید به زندگی از طریق ارتقای سلامت افراد جامعه می شود یکی از شاخصه های توسعه انسانی در جوامع بشمار می رود.

همچنین با افزایش سلامت و نشاط جامعه سبب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی می شود و به بهره وری نیروهای کار جامع کمک می کند.

  علاوه بر این ورزش همگانی در جامعه کارکردهای مطلوبی مانند افزایش همدلی، تقویت، همبستگی، مشارکت اجتماعی، تحکیم روابط، پیوندهای اجتماعی و کمک به فرایند جامع پذیری افراد دارد.

ورزش همگانی با کارکردهای متنوع خود می تواند علاوه بر تضمین سلامت جسمی و روحی افراد جامعه در کسب مهارت های اجتماعی و شکل گیری هویت فردی کاهش تضادها و تنش ها پرکردن اوقات فراغت و.

نقش انکارناپذیری داشته باشد، لذا باید توجه خاصی به ورزش همگانی داشته باشیم.

اثرات مفید فعالیت های ورزشی در پیشگیری درمان و کنترل بسیاری از نارسایی های قلبی و عروقی و تنفسی ثابت شده است، امروز که زندگی پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته متأسفانه همه ساله تعداد زیادی قربانی بیماری های قلبی و سکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد دچار فشار خون بالا نمی شوند

این افراد دچار فشار خون بالا نمی شوند