مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:052024-01-12حوادث

پایان خاموشی های برق روستاهای میامی با دستگیری سارق


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان سیم و کابل برق هوایی در شهرستان میامی با اعتراف به 19 فقره سرقت خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان سیم و کابل برق هوایی در شهرستان میامی با اعتراف به 19 فقره سرقت خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی شامگاه جمعه 22 دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت سیم و کابل برق در میامی ماموران انتظامی شهرستان با برنامه ریزی و استفاده از توان اطلاعاتی تمام تلاش خود را برای دستگیری سارق یا بکار گرفتند.

وی با اشاره به افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و تلاش های شبانه روزی پلیس گفت: ماموران در نیمه های شب حین گشت زنی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی متوجه قطع برق شدند و با حضور چند گشت خودرویی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و اقدام به تعقیب و مراقبت آن کردند.

سردار موقوفه یی ادامه داد: سرنشینان خودروی متواری به هشدارهای ماموران توجهی نکردند و در نهایت کارکنان انتظامی با شلیک گلوله به سمت لاستیک خودرو راننده را مجبور به توقف کردند و 3 سرنشین آن با توجه به تاریکی شب و موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس جستجوی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرد افزود: در پی تلاشهای ماموران یکی از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خاموشی های برق روستاهای میامی با دستگیری سارق

پایان خاموشی های برق روستاهای میامی با دستگیری سارق