مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:202024-01-10سياسي

پردیس سینمایی خلیج فارس یزد افتتاح شد


پردیس سینمایی مجموعه ی خلیج فارس یزد مدرن ترین پردیس سینمایی این استان در فاز نخست با چهار سالن سینمایی به ظرفیت 475 صندلی فعالیت خود را با حضور رییس حوزه هنری کشور و مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/یزد پردیس سینمایی مجموعه ی خلیج فارس یزد مدرن ترین پردیس سینمایی این استان در فاز نخست با چهار سالن سینمایی به ظرفیت 475 صندلی فعالیت خود را با حضور رییس حوزه هنری کشور و مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی امشب در این مراسم ضمن کرامیداشت یاد شهدای مقاومت به ویژه شهدای حماسه های اخیر فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی و ایرانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: به مردم شریف یزد راه اندازی این پردیس سینمایی را تبریک می گویم و از مجموعه بهمن سبز و حوزه هنری یزد در شرایطی که با محدودیتهای بودجه ای مواجه بودیم و این کار را به سرانجام رساندند، قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: حوزه هنری پای کار ساخت مجموعه سینمایی آسمان است ولی برخی تعهدات استانی در این زمینه صورت نگرفته است والا حوزه هنری حتماً متعهد به تعهدات خود در این رابطه است.

دادمان توسعه هوشمندانه و جهت دار زیر ساخت فرهنگی را از ضرورتهای امروز کشور خواند و گفت: 100 پرده سینما تحویل را گرفتیم و امیدواریم تا آخر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی خلیج فارس یزد افتتاح شد

پردیس سینمایی خلیج فارس یزد افتتاح شد