مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:402023-12-31پزشكي

درد نبود پزشک متخصص در الشتر


نبود پزشک زنان در الشتر نارضایتی و گلایه شهروندان را به دنبال داشته است، آنها مجبور هستند برای ویزیت و درمان به شهرهای دیگر از جمله خرم آباد مراجعه کنند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفرییرانوند، تو را به خدا صدای ما را به گوش مسوولان برسونید که چرا یک شهرستان حتی یک متخصص زنان هم ندارد، امروز خواهرم که قرار بود برای ویزیت به متخصص زنان در خرم آباد مراجعه کند تصادف کرد و بچه اش از بین رفت این را یکی از شهروندان الشتری به خبرگزاری فارس انعکاس داده است.

او می گوید: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی به خاطر خدا یک متخصص زنان و یک دکتر متخصص سونوگرافی به الشتر اختصاص دهند، هیچ شهری جز الشتر بدون متخصص زنان نیست.

موضوع کمبود پزشک به ویژه در مناطق محروم بحثی بوده که مدت ها مطرح است، در شهر هایی که مرفه تر هستند، شاهد تجمع پزشکان متخصص و فوق تخصص هستیم و به نسبت، در استان های محروم، با کمبود متخصص و فوق تخصص مواجه هستیم.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کمبود پزشک متخصص تنها مربوط به پزشک زنان نیست، بلکه در رشته های دیگر از جمله بیهوشی، طب اورژانس و اطفال هم با کمبود مواجه هستیم.

به منظور پیگیری مطالبه شهروندان الشتری در خصوص جذب متخصص زنان با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت وگویی ترتیب داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد نبود پزشک متخصص در الشتر

درد نبود پزشک متخصص در الشتر