مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 18:002024-01-14اجتماعي

بارش باران و وجود مه در محورهای کوهستانی زنجان


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با گسترش سامانه ناپایدار و بارشی در محورهای کوهستانی استان، بارش برف همراه با کولاک و مه ناپایدار است.

- محمد محمدی، رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تشریح آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: در محورهای کوهستانی بارش های پراکنده برف را شاهد هستیم که همراه با کولاک و مه ناپایدار است.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش برف همراه با کولاک و مه مقطعی در محور زنجان_طارم و زنجان_تهم_چورزق و دندی_تخت سلیمان خبر داد و افزود: مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد و تردد در همه محورها برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای آزادراهی و ترانزیت شاهد بارش باران به صورت مقطعی هستیم.

محمدی ادامه داد: بر اساس این گزارش بارش باران در محورهای زنجان_دندی، سلطانیه_خدابنده_همدان و در گردنه ها بارش برف با درصد بالایی پیش بینی می شود.

رییس اداره راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در این شرایط لازم است که رانندگان پیش از سفر با 141 تماس حاصل برقرار و در صورت انجام سفر از وسایل گرمایشی خودرو و همچنین برف پاک کن های سالم اطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وجود مه در محورهای کوهستانی زنجان

بارش باران و وجود مه در محورهای کوهستانی زنجان