مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26سياسي

مراکز رشد استان هرمزگان تعامل و ارتباط با یکدیگر را تقویت خواهند کرد


رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری مراکز رشد دانشگاه ها با یکدیگر هم افزا شود و دیگر برای هر دانشگاه یا پارک علم و فناوری یک مرکز رشد مستقل به همراه نیروی انسانی و سخت افزار ایجاد نشود بلکه تقویت تعاملات و هم افزایی .

- ایسنا/هرمزگان رییس پارک علم و فناوری استان هرمزگان گفت: ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری مراکز رشد دانشگاه ها با یکدیگر هم افزا شود و دیگر برای هر دانشگاه یا پارک علم و فناوری یک مرکز رشد مستقل به همراه نیروی انسانی و سخت افزار ایجاد نشود بلکه تقویت تعاملات و هم افزایی ظرفیت های این مراکز رشد در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا نصیری، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با ذکر این نکته که در گذشته شاهد تمرکز منابع و تصمیم گیری در مرکز کشور بودیم، اظهار کرد: به عنوان نمونه استان هرمزگان و سایر استان های جنوبی بخش عمده ای از منابع بودجه ای کشور را تامین می کنند در حالیکه شاخص های اقتصادی و سرمایه گذاری دولت ها در این استان ها نیز پایین است که این مهم نشان دهنده رویکرد تمرکز گرایانه برخی از تصمیم گیران و تصمیم سازان است.

وی با ذکر این نکته که در دولت سیزدهم نگاه دولتمردان و مسئولین به استان های جنوبی بسیار ارتقاء پیدا کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر شاهد یک نگاه کلان و جامع تری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد استان هرمزگان تعامل و ارتباط با یکدیگر را تقویت خواهند کرد

مراکز رشد استان هرمزگان تعامل و ارتباط با یکدیگر را تقویت خواهند کرد