مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:502024-01-04سياسي

استاندار: ابراز خرسندی مقام معظم رهبری از کرمانشاه


این موضوع که رهبر معظم انقلاب فرموده اند «از کرمانشاه خبرهای خوبی می رسد»، هم مایه افتخار است و هم انگیزه های ما را برای کار و تلاش مضاعف را دو چندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان هرسین که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: گاهی کسانی تلاش می کنند که جهان را برای ما غیرواقعی و بزک کرده نشان دهند تا جامعه اسلامی همیشه در یک خواب غفلت فرو برود.

وی افزود: این در شرایطی است که دشمنان لحظه ای از ما غافل نیستند و در طول شبانه روز هزاران دسیسه و فتنه برای ما می چینند و گاهی از آن صدها هزار دسیسه، یکی دو تای آن ها بروز ظاهری پیدا می کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: چند روز پیش با ایجاد مشکل برای پمپ بنزین ها به آرامش مردم حمله کردند و یا در جای دیگری در روال عادی زندگی مردم اخلال ایجاد کردند .

وی ادامه داد: این طیف وسیع از دشمنی نشان می دهد که  استکبار جهانی هیچ حد و مرزی برای دشمنی نمی شناسد و گاهی قهرمان ملی ما را به شهادت می رساند و گاهی هم مردم بی گناه را به خاک و خون می کشد و حتی با محدود کردن شیرخشک و پوشک نوزادان هم تلاش می کند تا آرامش مردم ما را به هم بریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: ابراز خرسندی مقام معظم رهبری از کرمانشاه

استاندار: ابراز خرسندی مقام معظم رهبری از کرمانشاه