مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:302023-12-25فرهنگي

خانه دائمی جشنواره های هنری کجاست؟


سال ها است ساخت مکانی دائمی برای جشنواره های فجر مورد مطالبه هنرمندان بوده است، خانه ای که وزیر ارشاد خبر کلنگ زنی آن را در سال جاری اعلام کرد و حالا به نظر می رسد بالاخره مکانی مناسب برای این ساختمان پیدا شده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: جشنواره های فجر به عنوان مهم ترین دورهمی های هنری کشور امسال در تئاتر و سینما چهل ودومین دوره برگزاری خود را پیش رو دارند، اما هنوز گلایه هنرمندان شامل صدا و تصویر نامناسب، نبود امکانات مدرن، دور بودن سالن هایی که تا کنون خانه جشنواره ها بودند از مرکز شهر و مشکلات ترافیکی است.

مدیرعامل مؤسسه سینماشهر هاشم میرزاخانی گفته است که وجود محلی دائمی برای جشنواره های کشور مطالبه همیشگی هنرمندان برای حل مشکلات جشنواره ها است.

در حالی که که یک محل دائمی برای خانه جشنواره ها که به اندازه یک مجموعه سینمایی، یک مجموعه گالری هنرهای تجسمی و یک مجموعه برای کنسرت موسیقی است در تمامی کشور ها وجود دارد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی از ساخت بزرگ ترین مجموعه فرهنگی  ـ هنری کشور در قلب شهر تهران خبر داد و رییس سازمان سینمایی محمد خزاعی نیز در رابطه با آن به خبرنگار فارس گفت که چند نقطه از شهر تهران به عنوان کاندید این طح مطرح شده اند که مهم ترین آن در خیابان حجاب و روبه روی پارک لاله اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه دائمی جشنواره های هنری کجاست؟

خانه دائمی جشنواره های هنری کجاست؟