مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:252024-01-02حوادث

کلاهبردار اینترنتی پس از بازگشت به کشور دستگیر شد


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی پس از مراجعه به کشور با هوشمندی مأموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و گفت: در پی صدور حکم قضایی مبنی بر دستگیری کلاهبردار اینترنتی مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی پس از مراجعه به کشور با هوشمندی مأموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و گفت: در پی صدور حکم قضایی مبنی بر دستگیری کلاهبردار اینترنتی مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: مأموران متهم را که پس از دو سال متواری شدن به یکی از کشورهای همسایه به قصد انجام امور شخصی به کشور مراجعت کرده بود و تصمیم به عزیمت مجدد به سمت مناطق مرزی و خروج از ایران را داشت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل سکونتش در شهرستان ملایر دستگیر کردند و در نهایت متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری شش نفر متهم فراری و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز با اولویت برخورد با سارقان با بهره گیری از توان پلیس های تخصصی، کلانتری ها، یگان امداد و فرمانده انتظامی بخش جوکار در یکی از روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینترنتی پس از بازگشت به کشور دستگیر شد

کلاهبردار اینترنتی پس از بازگشت به کشور دستگیر شد