مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:552024-01-05سياسي

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسراییل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و این چند نفر باقی مانده آدم های مزدور و مواجب بگیر این جنایت کاران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: نماز یک وظیفه، ستون دین و ولایت است و ساختمان دین بدون ستون امکان بنا شدن ندارد.

17 دی سالروز یک توطئه استعماری امام جمعه شهرکرد ادامه داد: 17 دی ماه سالروز یک توطئه استعماری توسط رضا شاه خائن و مقاومت مردمی آگاه در برابر آن است.

وی با اشاره به اینکه دستور رضا شاه مبنی بر کشف حجاب یک مبارزه جدی با چادر بود، افزود: او تلاش کرد بی عفتی و بی حجابی را در جامعه زیاد کند و در این رابطه خون های زیادی ریخته شد ولی زنان آگاه عفت و حجاب خود را حفظ کردند.

نکونام اضافه کرد: توطئه حجاب زدایی امروز نیز وجود دارد اما زنان بصیر با حیا و عفت در جامعه ظاهر شده و محکم در برابر این توطئه ایستاده اند.

حادثه تروریستی کرمان نباید سبب غفلت از نسل کشی غزه شود وی با بیان اینکه بدون شک عاملان اصلی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آمریکا و اسراییل غاصب هستند، گفت: دامنه عنصر داعش توسط شهید سلیمانی جمع شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

عاملان اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند