مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:002023-12-24سياسي

معرفی برترین های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد


منتخبین مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان یزد با برگزاری رقابتهای رده بندی و نهایی در حضور استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، - مشخص و معرفی شدند.

این رقابتها به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد و با شعار مناظره؛ فرصتی برای یادگیری با رقابت بین 33 تیم از 9 دانشگاه استان از هشتم آذر آغاز و امروز سوم دیماه با برگزاری دیدارهای رده بندی نهایی به کار خود پایان داد.

در دیدار پایانی دو تیم بینش از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تیم اوج از دانشگاه یزد در موضوع بالا رفتن سن ازدواج جوانان، ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد نه اقتصادی رقابت نزدیکی برگزار کردند که در نهایت تیم اوج از دانشگاه یزد با ترکیب دانشجویان؛ شیرین نوجوان، ریحانه صابری، سارا قدوسی و امیرحسین غفاریان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

تیم بینش دانشگاه آزاد یزد با ترکیب محمدمهدی داوری، نیما خادم نقاش، طاها هدشی و امیرحسین پیوندی در این مسابقات دوم شد.

در رقابت رده بندی نیز تیم پرواز از دانشگاه یزد به عنوان تیم موافق و تیم رئالیسم از دانشگاه میبد به عنوان تیم مخالف پیرامون موضوع حمایت از محیط زیست، نیاز به بودجه و تشکیلات دارد نه فرهنگ سازی و رسانه به بحث پرداختند که در پایان تیم پرواز قهرمان دوره قبل مسابقات استان با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد

معرفی برترین های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد