مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:202024-01-10اجتماعي

تخریب 100 متر از یک گالری مصنوعی در تونل کبیرکوه


در مسیر تونل کبیرکوه 100 متر از یک گالری مصنوعی بر اثر رانش کوه تخریب شده است اما آسیبی به افراد حاضر در تونل وارد نشده است.

- فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، شامگاه چهارشنبه 20 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، در خصوص ریزش تونل مصنوعی مسیر کبیرکوه گفت: در مسیر تونل کبیرکوه 100 متر از یک گالری مصنوعی که در مسیر کوهستانی، برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ریزش کوه ایجاد شده است، تخریب شده اما آسیبی به تونل های اصلی کبیرکوه وارد نکرده است.

وی افزود: این تونل حدود 200 متر در مسیر جاده دسترسی به تونل های اصلی و فرعی کبیرکوه ایجاد شده است که این ریزش بر اثر رانش کوه و ریزش سنگ های بزرگ رخ داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: در این حادثه خوشبختانه به افراد و کارگران حاضر و در حال انجام کار پروژه تونل آسیبی وارد نشده است و خللی در پیشبرد تونل ایجاد نخواهد کرد و کار ریزش برداری در اسرع وقت انجام می شود و سپس کار تقویت سازه و تعمیر گالری انجام خواهد شد.

دوستی خاطرنشان کرد: این پروژه سال 1389 آغاز شده است و دومین تونل بزرگ و در حال اجرای کشور است که 6 هزار و 300 متر طول دارد و یک تونل به طول 4 هزار و 800 متر و 8 تونل کوچک به طول هزار و 500 متر را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 100 متر از یک گالری مصنوعی در تونل کبیرکوه

تخریب 100 متر از یک گالری مصنوعی در تونل کبیرکوه