مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:552023-12-28پزشكي

وعده وزیر بهداشت برای تجهیز مرکز پرتو درمانی بابلسر


بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز پرتو درمانی بابلسر با بیان اینکه این مرکز، یکی از قدیمی ترین مراکز درمان سرطان در استان بوده که در سال های قبل خیلی به این مرکز توجه نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهرام عین اللهی امروز پنج شنبه هفتم دی ماه امسال از پروژه مرکز تخصصی دولتی استان مازندران، بیمارستان280 تختخوابی آموزشی شهیدرجایی بابلسر بازدید کرد.

*سفر وزیر بهداشت به بابلسر و بابل بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز پرتو درمانی بابلسر، اظهار کرد: این مرکز، یکی از قدیمی ترین مراکز درمان سرطان در استان بوده که متاسفانه در سال های قبل خیلی به این مرکز توجه نشده است.

*بازدید وزیر بهداشت از مرکز پرتودرمانی بابلسر وی افزود: با پیگیری صورت گرفته حتما در جهت تقویت مرکز کار خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دستگاه های پا پیشرفته تر شده که طی مدت کوتاهی دستگاهی به این مرکز اضافه می شود که البته کافی نیست.

عین اللهی تصریح کرد: باید دستگاه های پیشرفته تر به این مرکز برسد در برخی از مراکز درمانی از جمله شیراز، تهران، مشهد داریم مستقر می کنیم که قطعا در مازندران هم استقرار این دستگاه ها ضروری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر بهداشت برای تجهیز مرکز پرتو درمانی بابلسر

وعده وزیر بهداشت برای تجهیز مرکز پرتو درمانی بابلسر