مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:402024-01-07اقتصادي

مراکز آموزشی فنی و حرفه ای تحت نظارت شدید قرار می گیرند


پنجمین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان البرز با هدف تشدید نظارت ها بر مسئله مراکز آموزش فنی آزاد در سال جاری برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بهزاد غفاری، مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز، در پنجمین جلسه هیأت نظارت استان که در سالجاری با موضوعات مختلفی از جمله ایجاد شعبه در شهرستان کرج و مراکز شهرستان ها، برگزار شد، گفت: موضوعاتی همچون موافقت با تمدید مجوز، لغو پروانه تأسیس، تخلفات منتسب به آموزشگاه ها، انتقال، پرداخت تسهیلات به آموزشگاه ها و همچنین واگذاری ها طی این نشست بررسی شد.

این مقام مسؤول در این جلسه تقویت و توسعه بخش خصوصی را اولویت مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورعنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای نقش مهمی جهت حرکت در مسیر توسعه، سازندگی و اشتغالزایی ایفا می کنند، تأمین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه های مختلف مورد نیاز بازار کار، وظیفه خطیری است که بخش خصوصی می تواند در آن نقش آفرینی کند.

غفاری همچنین خواستار اصلاح ساختارها بر مبنای شیوه نامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رفع مشکلات حوزه آموزشگاه های آزاد شد.

   در پایان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از مدیران و روسای کانون انجمن های صنفی و آموزشگاه های آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزشی فنی و حرفه ای تحت نظارت شدید قرار می گیرند

مراکز آموزشی فنی و حرفه ای تحت نظارت شدید قرار می گیرند