مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:402023-12-22سياسي

صهیونیست ها و حامیانشان بر شکست در غزه اذعان دارند


مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله مردم غزه است، دستمان به آن ها نمی رسد اما دلمان با آن هاست و اشکمان برای آن ها جاری می شود.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله مردم غزه است، دستمان به آن ها نمی رسد اما دلمان با آن هاست و اشکمان برای آن ها جاری می شود.

هر روز که می گذرد شکست صهیونیست ها آشکارتر می شود و خودشان و حامیانشان در سراسر دنیا و حتی سران صهیونیست ها غیر از نتانیاهو بر این شکست اذعان دارند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که یکم در ماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با بیان اینکه تقوا باید عملی باشد، اظهار کرد: تقوا باید در نگاه ما تأثیرگذار باشد، نگاه ما به گناه آلوده نباشد، به مال مردم طمع نداشته باشیم، نگاه سوءاستفاده گر به بیت المال نداشته باشیم، از فساد بپرهیزیم، نه تنها بپرهیزیم بلکه آن هایی که فساد می کنند و به بیت المال خیانت می کنند را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه قزوین با اشاره به یکی از مناسبت های پیش رو که میلاد حضرت عیسی(ع) است، گفت: سالی 20 هزار نفر که عمدتاً هم مسیحی هستند به اسلام می پیوندند و آمریکا باید هم عصبانی بشود و از این عصبانیت بمیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها و حامیانشان بر شکست در غزه اذعان دارند

صهیونیست ها و حامیانشان بر شکست در غزه اذعان دارند